Do galérie Európsky týždeň športu - Príroda ako telocvičňa boli pridané fotografie.
Novinky
Európsky týždeň športu - Príroda ako telocvičňa
- 61
Ročníkové práce
Do galérie Ročníkové práce boli pridané fotografie.
4
Všetkovedko
28. novembra 2019 sa 30 žiakov z prvého stupňa našej školy zapojilo do súťaže VŠETOVEDKO. Ak sa žiaci vo svojej kategórii zaradili medzi 30 % najúspešnejších riešiteľov, získali titul VŠETKOVEDKO. Ostatní získali titul: VŠETKOVEDKOV UČEŇ.
Matematická súťaž - Maksík
Titul NAJMÚDREJŠÍ MAKSÁČIK získali:
- Richard Koštrna, II.B
- Karolína Moravská, II.C
- Tomáš Orság, III.C
- Andrej Babiak, III.B
- Ema Lukyová, III.B
- Paulína Kormanová, III.B
- Zuzana Macáková, III.B
- Filip Šebo, IV.C
- Dávid Ürge, IV.C
- Lujza Frajková, IV.C
- Petra Hrozinová, IV.C
Matematická súťaž - Maksík
Do galérie Matematická súťaž - Maksík boli pridané fotografie.
2
Všetkovedko
Do galérie Všetkovedko boli pridané fotografie.
22
II.B cvičí doma
Do galérie II.B cvičí doma boli pridané fotografie.
15
Dosádzanie kríkov, rastlín do živého plota
Projekt Zelená škola v júni končí svoje dvojročné plnenie aktivít v téme Doprava a ovzdušie. Nakoľko sa v školách od 16. marca prerušilo vyučovanie a učíme sa doma, aktivity, ktoré sme plánovali zrealizovať v apríli tohto roka, ostali nesplnené.
Jedným z cieľov Zelenej školy bolo - Doplniť protiprachovú bariéru medzi hlavnou cestou a areálom ZŠ. Naša škola sa nachádza vedľa veľmi frekventovanej cesty, hlavne odkedy nám uzavreli nadjazd, preto potrebujeme eliminovať prach, hluk a škodlivé plyny z výfukov. Docieliť to chceme vytvorením živého plota k už existujúcemu oploteniu. Popri našom plote už živý plot čiastočne máme, ale je neúplný, niektoré rastliny vyhynuli, boli zničené, odstránené, a preto ho potrebujeme doplniť.
Po postupnom uvoľňovaní, sme sa rozhodli, splniť si úlohu a pustili sme sa do toho. S finančnou podporou vedenia školy sme mohli po otvorení obchodov zakúpiť potrebné rastliny a zeminu, a ešte sme vystihli aj vhodný čas na dosadenie.
Dúfame, že sa rastliny ujmú, bude sa im dariť a svojim rýchlym rastom vyplnia voľné miesta v našom plote. My sa o ne budeme starať, polievať ich, strihať, aby čo najskôr plnili svoju funkciu.
Zapísala: PaedDr. A. Kiselová
Dosádzanie živého plota
Do galérie Dosádzanie živého plota boli pridané fotografie.
7
Učíme sa doma - I.C
Do galérie Učíme sa doma - I.C boli pridané fotografie.
7
Učíme sa doma - III.B
Do galérie Učíme sa doma - III.B boli pridané fotografie.
12
Učíme sa doma - IV.C
Do galérie Učíme sa doma - IV.C boli pridané fotografie.
9
Učíme sa doma - II.C
Do galérie Učíme sa doma - II.C boli pridané fotografie.
4
II.A sa učí doma
Do galérie II.A sa učí doma boli pridané fotografie.
5
Učíma sa doma - III.A
Do galérie Učíma sa doma - III.A boli pridané fotografie.
6
Tvorivé písanie: Správa vo fľaši – ČO NÁM KORONA VZALA A ČO DALA?
Túto správu vo fľaši píšu žiaci 4.A triedy, ktorí si chcú pripomenúť, čo je v živote najdôležitejšie.
Neboli sme na ňu pripravení. Prišla ako nečakaný a nevolaný hosť. Hosť, ktorý nás okradol o mnoho vecí, zážitkov, príležitostí. Obral nás o mnohé objatia a úsmevy. Korona nám vzala školský život, vzala nám krúžky, ktoré sme radi navštevovali, vzala nám chutné školské obedy, spolužiakov, triedu. Chýbajú nám tréningy, chýba nám basketbal, krúžok mažoretiek, chýbajú nám školské prestávky. Hoci máme každý deň online vyučovanie s pani učiteľkou, prišli sme o jej ranné privítania, o jej každodenné rady a rozcvičky na telesnej. Korona sa pričinila aj o to, že sa nestretávame so svojimi starými rodičmi, priateľmi a príbuznými. Aj keď si spolu často voláme a posielame bozky na diaľku, je to iné. Iné je to aj v našich životoch. Oveľa viac prežívame to, čo sa deje vôkol a čakáme na zlepšenie.
Učíme sa doma - IV.B
Do galérie Učíme sa doma - IV.B boli pridané fotografie.
13
Správa vo fľaši
Do galérie Správa vo fľaši boli pridané fotografie.
11
Učíme sa doma - II.B
Do galérie Učíme sa doma - II.B boli pridané fotografie.
7
3.C sa učí doma
Aj v čase uzavretých škôl žiaci pokračujú v domácom učení. V prvých týždňoch najmä opakovali vedomosti nadobudnuté počas vyučovania v škole, vypracovávali projekty, v ktorých preukázali svoje vedomosti, schopnosti pracovať s náučným textom, tvorivosť a estetické cítenie. Spracovali projekty z vlastivedy o našom meste Levice, z prírodovedy o obľúbenom živočíchovi a svoju tvorivosť predviedli aj v projekte Vírus, kde umelecky alebo vecne spracovali tému v texte, výtvarne ju spracovali a vyrobili aj krásne modely rôznych vírusov.
M. Dianová, tr. učiteľka